Velünk is előfordult már, hogy nem jött be egy termék. Ez normális és teljesen megértjük. A Teapalota teái között is lehet olyan, hogy véletlenül egy másik terméket veszel meg vagy akinek vetted, nem örül neki úgy, ahogy remélted. Hogyan oldódik meg egy ilyen helyzet?
Milyen esetekben küldheted vissza a terméket?
Az átvételtől számított 8 napon belül minden esetben visszaküldheted. Ha valakinek ajándékba vetted a teát és mást választana, akkor hívj fel minket és megbeszéljük mi legyen helyette.
Hogyan küldd vissza?
Ha speciális csomagolásban kérted, például egy tea hengerben, akkor kérünk, hogy azzal együtt küldd vissza.
Kérhetsz helyette más teát?
Természetesen, sőt akár egy kuponra is beválthatod.
Nagyon fontos számunkra, hogy veled is megosszuk a teázás örömét. Ha valami miatt ez nem sikerült, akkor hívj fel minket bártan és megbeszéljük, hogy oldható meg a helyzet!
Tel: +36 30 354 1407
Kipróbálnál valami újat de nem tudod, melyik teát válaszd? A lent megjelenő teát random választottuk neked. Töltődj fel testileg, lelkileg és élj át egy izgalmas teakalandot!